Teža: 100 g
Luksuzna trdna mila v priljubljenih parfumskih vonjih - Noir Št. 3
Za mila so značilne odlične pralne lastnosti, ki so nežne do kože, ne izsušijo, temveč jo pustijo svilnato mehko in v naravnem ravnovesju. Izjemna dišava kožo subtilno odišavi in ji daje dolgotrajen občutek svežine.
Milo vsebuje 100 % aktivno oglje, za katerega je znano, da globinsko očisti kožo in iz nje izvleče nečistoče, toksine in maščobo ter tako zmanjša mašenje por. Hkrati je zelo nežen in zato primeren za vsak tip kože.
Zavedati se morate, da lahko pri umivanju s črnim milom z aktivnim ogljem na koži, v umivalniku ali pod tušem ostane črna barva. Vendar ga je enostavno sprati. Da se kopalnica ne umaže, priporočamo, da milo daste v podstavek za milo.
Naš nasvet: Milo postavite v svojo omaro ali med perilo in dišalo bo.
Uporaba: Skupaj z vodo spenite, temeljito umijte in izperite.
Opozorilo: Hraniti izven dosega otrok. Ni namenjeno zaužitju. Izogibajte se stiku z očmi.
Proizvajalec: ESSENS EUROPE SE, Zaoralova 3045/1e, 628 00 Brno
INGREDIENTS (INCI): SODIUM PALMATE, SODIUM PALM KERNELATE, AQUA, PARFUM, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, GLYCERIN, SODIUM CHLORIDE, TETRASODIUM ETIDRONATE, TETRASODIUM EDTA, GERANIOL, HYDROXYCITRONELLAL, CI 77891, CI 77266.
Piškotke uporabljamo za analizo podatkov o naših obiskovalcih, izboljšanje našega spletnega mesta, prikaz prilagojene vsebine in zagotavljanje odlične spletne izkušnje.
Na tem spletnem mestu se uporabljajo piškotki, ki zagotavljajo učinkovito uporabniško izkušnjo in olajšajo brskanje po teh straneh.
Več o piškotkihNujni piškotki zagotavljajo osnovne funkcije spletnega mesta, kot sta navigacija po straneh in dostop do varnih delov spletnega mesta. Brez teh piškotkov spletna mesta ne morejo pravilno delovati.
Analitični piškotki se uporabljajo za beleženje prometa na spletnem mestu, da lahko upravljavec bolje razume obnašanje obiskovalcev.
Marketinški piškotki spremljajo aktivnost uporabnikov na spletnih mestih. Namen je prikaz relevantnega in zanimivega oglaševanja, prilagojenega obiskovalcu, in s tem učinkovitejše oglaševanje operaterjev in tretjih oglaševalcev.