Dišeči gel za prhanje za moške, primeren za vsakodnevno uporabo in za vse tipe kože. Vsebuje kompleks vlažilnih snovi, ki učinkovito regenerirajo kožo in pozitivno vplivajo na staranje kože. Po uporabi koža ostane gladka, mehka in vlažena.
Navodila za uporabo: Nanesite na vlažno kožo, nežno vmasirajte, da ustvarite peno, in sperite.
Nasvet: Da dišava vašega najljubšega parfuma ostane dolgo na koži, jo fiksirajte z gelom za prhanje iste dišave.
Proizvajalec: ESSENS EUROPE SE, Zaoralova 3045/1e, 628 00 Brno
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Parfum (Fragrance), Lauryl Glucoside, Glycerin, Glycol Distearate, Sodium Chloride, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Laureth-4, Sucrose Cocoate, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Panthenol, Citric Acid, Tetrasodium EDTA, Triethylene Glycol, Benzyl Alcohol, Propylene Glycol, Sodium Hydroxide, Tocopheryl Acetate, Formic Acid, Pentylene Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sine Adipe Lac (Nonfat Dry Milk), Trideceth-9, Magnesium Chloride, Magnesium Nitrate, Methylchloroisothiazolinone, Phenoxyethanol, Tocopherol, Decylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Methylisothiazolinone, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Tetramethyl Acetyloctahydronaphthalenes, Hexamethylindanopyran, Linalool, Linalyl Acetate, Limonene, Vanillin, Citrus Aurantium Bergamia Peel Oil.
Piškotke uporabljamo za analizo podatkov o naših obiskovalcih, izboljšanje našega spletnega mesta, prikaz prilagojene vsebine in zagotavljanje odlične spletne izkušnje.
Na tem spletnem mestu se uporabljajo piškotki, ki zagotavljajo učinkovito uporabniško izkušnjo in olajšajo brskanje po teh straneh.
Več o piškotkihNujni piškotki zagotavljajo osnovne funkcije spletnega mesta, kot sta navigacija po straneh in dostop do varnih delov spletnega mesta. Brez teh piškotkov spletna mesta ne morejo pravilno delovati.
Analitični piškotki se uporabljajo za beleženje prometa na spletnem mestu, da lahko upravljavec bolje razume obnašanje obiskovalcev.
Marketinški piškotki spremljajo aktivnost uporabnikov na spletnih mestih. Namen je prikaz relevantnega in zanimivega oglaševanja, prilagojenega obiskovalcu, in s tem učinkovitejše oglaševanje operaterjev in tretjih oglaševalcev.