Parfumirani gel za prhanje za moške, primeren za vsakodnevno uporabo in vse tipe kože. Vsebuje nežne čistilne in vlažilne sestavine, naravna olja, pantenol in vitamin E. Zahvaljujoč tem sestavinam je koža po umivanju gladka, mehka in zaščitena pred izsušitvijo.
Uporaba: Nanesite na vlažno kožo in sperite.
Proizvajalec: ESSENS EUROPE SE, Zaoralova 3045/1e, 628 00 Brno.
INGREDIENTS: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Parfum (Fragrance), Lauryl Glucoside, Glycerin, Glycol Distearate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Laureth-4, Sodium Chloride, Sucrose Cocoate, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Panthenol, Citric Acid, Tetrasodium EDTA, Triethylene Glycol, Benzyl Alcohol, Propylene Glycol, Sodium Hydroxide, Tocopheryl Acetate, Formic Acid, Pentylene Glycol, BHT, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sine Adipe Lac (Nonfat Dry Milk), Trideceth-9, Magnesium Chloride, Magnesium Nitrate, Methylchloroisothiazolinone, Phenoxyethanol, Tocopherol, Decylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Methylisothiazolinone, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Tetramethyl Acetyloctahydronaphthalenes, Citronellol, Linalyl Acetate, Acetyl Cedrene, Linalool, Hexamethylindanopyran, Lavandula Oil/Extract.
Piškotke uporabljamo za analizo podatkov o naših obiskovalcih, izboljšanje našega spletnega mesta, prikaz prilagojene vsebine in zagotavljanje odlične spletne izkušnje.
Na tem spletnem mestu se uporabljajo piškotki, ki zagotavljajo učinkovito uporabniško izkušnjo in olajšajo brskanje po teh straneh.
Več o piškotkihNujni piškotki zagotavljajo osnovne funkcije spletnega mesta, kot sta navigacija po straneh in dostop do varnih delov spletnega mesta. Brez teh piškotkov spletna mesta ne morejo pravilno delovati.
Analitični piškotki se uporabljajo za beleženje prometa na spletnem mestu, da lahko upravljavec bolje razume obnašanje obiskovalcev.
Marketinški piškotki spremljajo aktivnost uporabnikov na spletnih mestih. Namen je prikaz relevantnega in zanimivega oglaševanja, prilagojenega obiskovalcu, in s tem učinkovitejše oglaševanje operaterjev in tretjih oglaševalcev.