Second Skin Eyeshadow Primer

Second Skin Eyeshadow Primer

sseprim01
12,30 €
Najboljša cena v zadnjih 30 dneh:
6,50 t
Možnosti
Na voljo: Na zalogi

Second Skin Eyeshadow Primer

  • Light base under eyeshadows to ensure their long lasting effect
  • Eyeshadows do not sit in creases, are more resistant and have more radiant colour
  • Fine creamy consistency is easily applied and dries quickly
  • Special components with minimal oil content ensure even pigment blending
  • Glycerin has high hydration properties and provides a protective barrier on the skin
  • Paraben free
  • Dermatologically and ophthalmologically tested
  • Vegan friendly
  • 11 ml

Use: Apply directly on the eyelids and blend. After drying, you can start applying eyeshadows.

Ingredients (INCI): ISODODECANE, TALC, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, TRIETHYLHEXANOIN, DISILOXANE, ORYZA SATIVA BRAN CERA, PEG-10 DIMETHICONE, CYCLOPENTASILOXANE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, TRIHYDROXYSTEARIN, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, POLYETHYLENE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, HEXYL LAURATE, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, PROPYLENE CARBONATE, SORBITAN SESQUIOLEATE, VP/HEXADECENE COPOLYMER, PHENOXYETHANOL, C12-15 ALKYL BENZOATE, PEG-40 STEARATE, STEARIC ACID, SYNTHETIC BEESWAX, DIMETHICONE, TOCOPHERYL ACETATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, OCTADECYL DI-T-BUTYL-4-HYDROXYHYD ROCINNAMATE, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499.

SPLOŠNI POGOJI IN PRAVILA ZASEBNOSTI IN PIŠKOTKOV

Na tem spletnem mestu se uporabljajo piškotki, ki zagotavljajo učinkovito uporabniško izkušnjo in olajšajo brskanje po teh straneh.

Več o piškotkih
Sprejmi vse

Nujni piškotki

Nujni piškotki zagotavljajo osnovne funkcije spletnega mesta, kot sta navigacija po straneh in dostop do varnih delov spletnega mesta. Brez teh piškotkov spletna mesta ne morejo pravilno delovati.


Analitični piškotki

Analitični piškotki se uporabljajo za beleženje prometa na spletnem mestu, da lahko upravljavec bolje razume obnašanje obiskovalcev.


Marketinški piškotki

Marketinški piškotki spremljajo aktivnost uporabnikov na spletnih mestih. Namen je prikaz relevantnega in zanimivega oglaševanja, prilagojenega obiskovalcu, in s tem učinkovitejše oglaševanje operaterjev in tretjih oglaševalcev.


Potrdi moje izbire