Second Skin Primer za obraz

ssprim01
20,10 €
Najboljša cena v zadnjih 30 dneh:
11,00 t
Možnosti
Na voljo: Na zalogi

Second Skin Primer za obraz

  • Svilnata in lahka biserna podlaga
  • Koži daje naravno barvo brez mastnega videza
  • Biserni pigmenti s satenasto srebrnim poudarkom, daje koži rahel sijaj
  • Lahka sestava in vsestranski barvni odtenek tonizira kožo
  • Lahko se ga uporablja tudi kot osvetljevalec
  • Glicerin ima visoke vlažilne lastnosti in zagotavlja koži zaščitno pregrado
  • Bizmutov oksiklorid je mineral, ki daje koži biserno mat poudarek in pomaga pri kamuflažiranju gub in prvih znakov staranja kože
  • Brez parabenov
  • Dermatološko testirano
  • Veganski izdelek

Uporaba: Nanesite na suho kožo pred nanosom ličil.

Ingredients (INCI): AQUA, CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONE, GLYCERIN, BIS-PEG/PPG-14/14 DIMETHICONE, ISODODECANE, ETHYLHEXYL HYDROXYSTEARATE, PEG-10 DIMETHICONE, SODIUM CHLORIDE, DIPHENYL DIMETHICONE, SILICA, PHENOXYETHANOL, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, CAPRYLYL GLYCOL, SILICA DIMETHYL SILYLATE, ACRYLATES COPOLYMER, NYLON-12, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, PARFUM, PROPYLENE CARBONATE, BUTYLENE GLYCOL,SODIUM LAURETH-12 SULFATE, C11-15 PARETH-7, POTASSIUM SORBATE (+/-): MICA, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77163

SPLOŠNI POGOJI IN PRAVILA ZASEBNOSTI IN PIŠKOTKOV

Na tem spletnem mestu se uporabljajo piškotki, ki zagotavljajo učinkovito uporabniško izkušnjo in olajšajo brskanje po teh straneh.

Več o piškotkih
Sprejmi vse

Nujni piškotki

Nujni piškotki zagotavljajo osnovne funkcije spletnega mesta, kot sta navigacija po straneh in dostop do varnih delov spletnega mesta. Brez teh piškotkov spletna mesta ne morejo pravilno delovati.


Analitični piškotki

Analitični piškotki se uporabljajo za beleženje prometa na spletnem mestu, da lahko upravljavec bolje razume obnašanje obiskovalcev.


Marketinški piškotki

Marketinški piškotki spremljajo aktivnost uporabnikov na spletnih mestih. Namen je prikaz relevantnega in zanimivega oglaševanja, prilagojenega obiskovalcu, in s tem učinkovitejše oglaševanje operaterjev in tretjih oglaševalcev.


Potrdi moje izbire