Vaše črevesje je ključ do splošnega zdravja. Dobro delujoč črevesni mikrobiom ne vpliva le na prebavo, temveč tudi na imunski sistem, duševno počutje in zdravje kože. Vendar pa lahko stres, neustrezna prehrana in uporaba zdravil porušijo to ravnovesje. Zato je pomembno, da črevesju namenimo redno nego. Vitassens Balance Duo ponuja celovito dvomesečno kuro za obnovo črevesne flore in krepitev imunskega sistema.
Essynbio Forte (2x 30 kapsul) – Probiotični kompleks z 29 bakterijskimi sevi, prebiotiki ter vitamini C in D.
Cololipid (4x 30 kapsul) – Maščobne kisline in vitamini iz govejega kolostruma za zdravje črevesne pregrade.
✔ Obnova črevesnega mikrobioma – Spodbuja dobre bakterije s kombinacijo probiotikov in prebiotikov.
✔ Krepitev imunskega sistema – Kar 70 % telesne obrambe izvira iz črevesja.
✔ Duševno ravnovesje in sijoča koža – Povezavi črevesje-možgani in črevesje-koža zagotavljata notranje in zunanje ravnovesje.
✔ Podpora prebavi in splošni vitalnosti – Idealna kura za pomladno in jesensko regeneracijo.
Essynbio Forte – 1 kapsula zjutraj pred obrokom.
Cololipid – 2 kapsuli čez dan ob obroku.
Začnite svojo črevesno prenovo že danes in si privoščite celovito nego za zdravje, imunski sistem in vitalnost! Kajti črevesje je naš drugi možgani!
Piškotke uporabljamo za analizo podatkov o naših obiskovalcih, izboljšanje našega spletnega mesta, prikaz prilagojene vsebine in zagotavljanje odlične spletne izkušnje.
Na tem spletnem mestu se uporabljajo piškotki, ki zagotavljajo učinkovito uporabniško izkušnjo in olajšajo brskanje po teh straneh.
Več o piškotkihNujni piškotki zagotavljajo osnovne funkcije spletnega mesta, kot sta navigacija po straneh in dostop do varnih delov spletnega mesta. Brez teh piškotkov spletna mesta ne morejo pravilno delovati.
Analitični piškotki se uporabljajo za beleženje prometa na spletnem mestu, da lahko upravljavec bolje razume obnašanje obiskovalcev.
Marketinški piškotki spremljajo aktivnost uporabnikov na spletnih mestih. Namen je prikaz relevantnega in zanimivega oglaševanja, prilagojenega obiskovalcu, in s tem učinkovitejše oglaševanje operaterjev in tretjih oglaševalcev.