Regenerativna gel maska z aloe vero in kumaro, ki koži nudi intenzivno hidracijo ter jo pusti pomirjeno in sijočo. Gelasta tekstura osveži in prijetno hladi. Izdelek je veganski. Primeren za vse tipe kože.
Kako uporabiti? Nanesite masko na kožo, pustite delovati 15 minut, nato pa nežno vmasirajte preostali izdelek ali sperite z mlačno vodo. Uporabljajte 1–2-krat na teden.
Sestava: Voda, glicerina, propanediol, sok listov Aloe barbadensis, fenoksietanoli, karbomer, aminometil propanol, dišava, alantoin, celulozna guma, eritritol, etilheksilglicerina, tetrasodium EDTA, benzofenon-4, 1,2-hexanediol, izvleček plodov Cucumis sativus (kumara), izvleček plodov Hibiscus sabdariffa, ksantan guma, kaprilil glicol, izvleček cvetov Chamomilla recutita (kamilica), citronska kislina, izvleček plodov Citrus grandis (grenivka), natrijev benzoat, kalijev sorbat, butilenglikol, glukoza, natrijev hialuronat, izvleček Chondrus crispus, hidroksipropil trimonij hialuronat, hidrolizirani hialuronska kislina, acetiliran hialuronat, hialuronska kislina, hidrolizirani natrijev hialuronat, tetrametil acetilokalorid hidro Naftalena, hexamethylindan-pirano, natrijev hialuronat crosspolimer, kalijev hialuronat, CI 17200 (rdeča 33), CI 15985 (rumena 6).
Piškotke uporabljamo za analizo podatkov o naših obiskovalcih, izboljšanje našega spletnega mesta, prikaz prilagojene vsebine in zagotavljanje odlične spletne izkušnje.
Na tem spletnem mestu se uporabljajo piškotki, ki zagotavljajo učinkovito uporabniško izkušnjo in olajšajo brskanje po teh straneh.
Več o piškotkihNujni piškotki zagotavljajo osnovne funkcije spletnega mesta, kot sta navigacija po straneh in dostop do varnih delov spletnega mesta. Brez teh piškotkov spletna mesta ne morejo pravilno delovati.
Analitični piškotki se uporabljajo za beleženje prometa na spletnem mestu, da lahko upravljavec bolje razume obnašanje obiskovalcev.
Marketinški piškotki spremljajo aktivnost uporabnikov na spletnih mestih. Namen je prikaz relevantnega in zanimivega oglaševanja, prilagojenega obiskovalcu, in s tem učinkovitejše oglaševanje operaterjev in tretjih oglaševalcev.